Logo TerraStart
  • Over TerraStart
    • Leren in de praktijk
    • Persoonlijke begeleiding
    • Groeien richting werk
    • Ons team
    • Actueel
  • Trajecten
    • Agrarisch Assistent
    • Assistent Hovenier
  • Contact
  • Over TerraStart
  • Trajecten
  • Contact
Over TerraStart
Over TerraStart
  • Leren in de praktijk
  • Persoonlijke begeleiding
  • Groeien richting werk
  • Ons team
  • Actueel
Trajecten
Agrarisch Assistent
Assistent Hovenier
Overig Klachtenregeling

Klachtenregeling

Problemen worden bij voorkeur daar opgelost waar ze ontstaan zijn. Klachten worden in de eerste plaats aangekaart besproken met degene die het betreft. Binnen de school is er altijd ruimte voor een gesprek. De docent, jobcoach, adjunct-directeur/teamleider of interne contactpersoon is het eerste aanspreekpunt bij problemen of vragen. Ook de directeur van de vestiging en de externe vertrouwenspersoon kunnen een rol spelen bij het zoeken naar een oplossing.


Pas als blijkt dat een oplossing niet mogelijk is, kan een formele klacht worden ingediend bij het College van Bestuur (CvB). Komt men er samen niet uit dan is er de mogelijkheid van een klacht bij de Landelijke Klachtencommissie (LKC), waarbij Terra is aangesloten. De LKC onderzoekt de klacht en beoordeelt of deze gegrond is. De LKC brengt advies uit aan het schoolbestuur en kan in haar advies aanbevelingen doen.


Externe vertrouwenspersoon dhr. J. (Jan) Wibbens 

Hét Vertrouwensbureau

De Gang 1A 

9531 JK Borger

Tel. 085 105 50 55 of 06 536 971 50 

jan@hetvtb.nl of algemeen@hetvtb.nl 


College van Bestuur van AOC Terra

Postbus 17

9700 AA Groningen

Tel.(secretariaat) 050 5292929

cvb@onderwijsgroepnoord.nl


Landelijke Klachtencommissie Onderwijs

Postbus 85191

3508 AD Utrecht

Tel. 030 2809590

info@onderwijsgeschillen.nl

www.onderwijsgeschillen.nl

 
Delen

TerraStart

  • Over TerraStart Trajecten Contact

  • Disclaimer Klachtenregeling Privacy

Meer Terra sites

  • Terra VO Terra MBO TerraNext TerraConnect